torsdag 7 juli 2011

Snart semester

Snart och snart. Det är en hel vecka kvar att jobba innan jag får gå på semester. Men redan i morgon ska jag träna på att vara ledig och smita från jobbet redan på förmiddagen för att besöka Västerås och Power Meet.
 Ett något slitet men ändå tilltalande omslag från 1972.

Enligt tidningen Motor är det viktigt att planera sin bilsemester. Mina semestrar brukar inte vara särskilt välplanerade alls och jag har ännu inte kommit på vart jag ska åka någonstans. Någon som har några tips?

4 kommentarer:

Larsson sa...

Skaffa en bilatlas från - låt säga 1958 så löser det sig...

Karlsson sa...

Alldeles riktigt Larsson. Det är själva resan som är målet och då ska man inte planera för mycket. Men det är bra om man har ett väderstreck att sikta på när man ger sig iväg. :-)

Grandprix 63 sa...

Kör inte för fort bara, det är lätt att missa det oplanerade

F.S. sa...

tre kloka män har redan sagt det väsentliga så lycka till och ha en skön semester.