torsdag 24 juni 2010

Semester

Jag har tidigare kommit med små diskreta antydningar om att semestern närmat sig. Och nu har dessa årets kortaste fyra veckor inletts.
Planerna är fortfarande väldigt luddiga men ett par dagar blir det Västerås och Power Big Meet.
Sen blir det förhoppningsvis även en liten semestertripp. Antagligen blir den något mer primitiv än 1974 när familjen gled runt med en Renault 16 och husvagn.
Någon som känner igen var kortet är taget?
Själv har jag inte en aning....

Uppdaterat 25/6: Min minnesgoda syster berättade att vi bl.a var till Oslo det året. Så kortet borde vara taget i Värmland eller Södra Norge.

3 kommentarer:

Raggmunk sa...

Hoppas du får en trevlig semester, själv har jag tre veckor kvar att knega. Gillar skarpt de där rutiga extraljusskydden =)

Grandprix 63 sa...

Renault 16, var det inte dom som hade olika axelavstånd på höger, respektive vänster sida?

Glad midsommar, jag har också semester nu, vi kanske ses ute på vägarna. Västerås är i alla fall inplanerat :)

Karlsson sa...

Tack det samma!

Extraljusskydden ger onekligen bilen en sportigare framtoning.

Det stämmer bra att det skiljer några centimeter på axelavståndet. Kommer inte ihåg exakt hur mycket men det går väl att leta fram.