söndag 25 oktober 2009

Ännu mera höst

Det gamla ordspråket säger att "solen lyser även på små hamstrar". Det skulle jag vilja påstå att det är en sanning med modifikation. Visserligen har den tittat fram på kontorstid alternativt helger då jag har varit ute på någon form av aktiviteter, men så fort jag har närmat mig hemmet och tänkt att jag skulle ta en tur med Chevan och inviga mina nyfådda bilhandskar så har molnen hopat sig över Kärrgruvan. Idag så var det dags att ställa undan bilen på vinterförvaring, så det får bli en rätt tråkig bild på dom utan någon fin interiör.


4 kommentarer:

Larsson sa...

Det är glädjande när ungdomen med en sådan stor entusiasm tar sig de äldres råd...

Peter Kampf sa...

Aaaahhhh.....fashionabelt och sportigt på samma gång. En smakfull accessoar för en man av värld!
Asfräckt! Grattis!

Farbror Sid sa...

Peter uttryckte sig så välformulerat... att hans kommentar får gälla för mig också :-)

Mercury sa...

Sådana där minns jag mycket väl från någonstans i slutet på sexitotalet vi hade många par för det var ju hur coolt som helst tyckte min far när han rattade sin Taunus. Hoppas du får ta nån fler tur så du kan testa greppet.