söndag 1 november 2009

Tibro

En veteranmarknad med USA-inriktning. Det var första gången jag var till Tibro och jag tyckte att det fanns en hel del att titta på. Mina kamrater däremot påstod att det var bättre förra året. Några riktiga fynd blev det inte bortsett från några vinylskivor med bl.a Joan Jett, Jerry Lee Lewis, Chuck Berry och Fats Domino. Jag skulle egentligen ha köpt ett par sealed-beamstrålkastarinsatser också men det var så gräsligt fult mönster på dom så det får vänta till våren ifall jag hittar några bättre.

Både Farbror Sid och Grandprix var tydligen där. Vi kanske skulle ha ordnat en konferens med "livebloggning"?

3 kommentarer:

Raggmunk sa...

Ha Ha,vi var visst många bloggare där :)
Håller med dina kamrater, jag tyckte också att det var bättre föra året.

Grandprix 63 sa...

Ja, vi kanske ska ta ett bloggarmöte nästa gång? Vore ju kul att se de man brukar tjata med

Farbror Sid sa...

Ja lite lustigt att så många av ens bloggvänner var där... hade nu bara Prixen åkt i "rätt" bil så kanske man hade sett bilen i alla fall :-)