söndag 16 augusti 2009

Fotografering



Bloggandet underlättas om man har lite schyssta bilder att kasta in. Så igår när Hamstern befann sig i grannkommunen så besöktes en större affär där man säljer hemelektronik. Affären befolkades till största delen av pojkar jag tvivlar på att dom hade tagit bilen till jobbet. Ett smart drag av arbetsgivaren. Personalparkeringen behöver inte vara så stor om den bara behöver rymma några Puch och en och annan Kreidler eller Monarped. Strålgångsmätning hade dom i alla fall förmodligen aldrig hört talas om.

Hittade en Olympus med en finess som jag inte visste fanns. På programvalsratten kan man ställa den i läge "Beauty". Jag gissar att den i det läget försnyggar motiven, vilket är bra om man har fula kompisar. Någon affär blev det inte än då, men den finns med på önskelistan.



2 kommentarer:

Larsson sa...

...fråga mig - om finesser som jag jag inte visste fanns alltså... på min nya Olympus...

Karlsson sa...

Ja, du hade ju köpt en sån...